استاندار یزد بنا به پیشنهاد ستاد انتخابات استان یزد به‌منظور قدردانی از تلاش دست اندرکاران برگزاری انتخابات به‌تمامی کارمندانی که در امر برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری مشارکت داشتند یک روز مرخصی تشویقی هدیه کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، شامگاه جمعه 7 اسفند ماه،«محمدعلي طالبي» رئیس ستاد انتخابات استان یزد با اعلام این خبر؛ اظهار داشت: کارمندان می بايست با هماهنگی مدیر دستگاه خود این مرخصی را روز بعد از برگزاری انتخابات و یا در روزهای آینده استفاده کنند.
وی با اشاره به مسائل مطرح‌شده در خصوص تعطیلی مدارس در استان اضافه کرد: مدارس استان یزد روز شنبه هشتم اسفندماه تعطیل نیست و کلاس‌ها درسي داير است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا